بلاگ شخصی محمدجواد منصورزاده

Mohammad Javad Mansourzadeh
سلام خوش آمدید
معرفی پادکست

معرفی پادکست

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۱۳ ق.ظ

نمی‌دونم چرا در دورانی که تعریف خیلی‌ها از اینترنت شده اینستاگرام و تلگرام، من رو آوردم به سنت قدیمیه بلاگ نویسی! دلیلش فعلا برام مهم نیست، مهم اینه که بلاگ نویسی این فرصت رو برام فراهم میکنه تا از سرگرمی‌های این روزهام بنویسم. یکی از سرگرمی‌هام که این چندسال اخیر بدجوری وابسته‌اش شدم گوش دادن به پادکست‌های فارسیه. شاید تا چند سال پیش اگه قرار بود کسی رو به گوش دادن پادکست ترغیب کنم، تنها گزینه‌ای که پیش روم داشتم پادکست رادیو گیک از جادی بود، که اونم با توجه به فیلتر بودن سایت جادی، گوش کردن بهش مصیبتی بود و با کلی مشقت باید فایل‌ها رو دانلود می‌کردیم. اما در دو سه سال اخیر افراد و گروه‌های مستعدی در پادکست فارسی پیدا شدند که هم پادکست‌های خوبی تولید می‌کنند و هم بسترهای مناسبی برای شنیدن پادکست فراهم کردن. به همین دلیل این روز‌ها گوش دادن به پادکست خیلی راحت‌تر و دلنشین‌تر از گذشته شده. 

اینکه پادکست چیه و از کجا و چطوری گوش بدیم رو ارجاع می‌دم به پست «پادکست چیست» از محمد آذری. اما با توجه به علاقه زیادی که به پادکست دارم، سعی میکنم در این وبلاگ گهگاهی (که شاید مخاطبانش از تعداد انگشتان دست فراتر نره!) پادکست‌های مورد علاقه‌ام رو معرفی کنم و در موردشون بنویسم. امیدوارم که این مجموعه مورد توجه مخاطبان قرار بگیره و بتونه اونها رو به شنیدن پادکست ترغیب کنه. باشد تا ادای دینی کرده باشم به همه پادکست‌سازان و پادکست‌های خوب فارسی.

  • محمد جواد منصورزاده

معرفی پادکست

پادکست

پادکست فارسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بلاگ شخصی محمدجواد منصورزاده

محمد جواد منصورزاده
دکتری کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی
دانشگاه علوم پزشکی تهران